ایا همیشه درست انتخاب میکنیم؟

                       
                 آیا همیشه راههایی را که انتخاب میکنیم درست هستن ؟
                                          
                                           *******************

می گفت همیشه میخواد بهترین باشه ؛ همیشه دلش میخواسته که مورد توجه باشه ؛ اسمش
سر همه  زبونا باشه
همینجور هم شد این معروف شد و تو کارش موفق شد که واقعآ اکثر وقتا همه جا از اون صحبت می کردن .
ولی نمیدونم الان چند وقت ریخته بهم
آشفتست
ازش پرسیدم چیه تو که به هر چی می خواستی رسیدی تو دیگه چته

گفــت :
آره ... ولی    ......  دیگه نمیخوام  نمیخوام هینجوری باشه
دیگه نمی خوام وقتی دارم راه میرم بهم نگاه کنن و حس کنم که دارن درباره ی من صحبت می کنن
 یه جورایی برام عذاب آور شده .
من ...من هرگز نمی خواستم اینجوری بشه  همهی فکرای مردم درباره من درست نیست
کجای کارم اشتباه بوده نمیدونم .
کمی صبر کردم و با یه تبصم که گویای خیلی چیزا بود بهش گفتم : خوب عزیزم شاید راهتو درست انتخاب نکردی
با چهره ای که انگار از حرفم ناراحت شده باشه گفت : 
حالا توهم واسه من شدی مارمولک راه های رسیدن و به من یاد میدی
چیزی نگفتم ........
کمی فکر کرد و صدایی که سرشار از پشیمونی بود گفت :  آره شاید تو درست میگی و من راهم و
بد انتخاب کردم 

             { بعد از در نظر گرفتن تمامی جوانب 
                 و تفکر به تمامی عواقب تصمیم بگیر و راهتو انتخاب کن . }

                                                                    شهرام 
                                                              سر به زیر و سخت
نظرات 4 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.extasi.blogsky.com

بازدید کنید

ستاره چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:14 ق.ظ http://terafikezehn.blogsky.com

سلام دوسته خوبم متن خیلی زیبایی بودموفق باشی یا حق

سلام
ممنون لطف دارید
خوشحالل میشم تبادل لینک کنیم
دوست تو شهرام

باران شبگرد چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:49 ق.ظ

salam doste khobam.....nevehsteye jalebii bood..valii aya fekr mikonii hamishee mishee hameye javaneb roo dar nazar gereft, begol ekhodet bazii vaghtaa zendegiee adam ba ye etefag ziroo roo mishee ..... pish binihaye ziyad bazi vaghtaa rohe adamoo mishkane na?

سلام دوست صبورتر از صبور من
والا من جولوی تو کم میارم هر چی بگی حق داری
همیشه نمیشه ولی اگه بتونی و بخوای که بشه خیلی خوب میشه
نمیگم حتمانا ولی باز حق با تو

دوست تو شهرام

یاسمن چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:23 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogsky.com

جالب نوشتی فقط یه غلط دیدم که چون معلمم و نمیتونم جلوی زبونمو بگیرم میگم... انتخاب...

سلام دوست عزیز و معلم گرامی از اینکه وقت گذاشتید ممنونم
خوب بعضی وقتا پیش میاد دیگه
بازم تشکر
شهرام
سربه زیر و سخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد