سکوتم از رضایت نیست آخه دلم اهل شکایت نیست

حاصل نادانی خود را بشر نام نهاد است قضا و قدر

گفتی برو ، کفتم به چشم

کفتی خدا حافظ تو

گفتم همین ، گفتی همین

گریه نکردم پیش تو با اینکه پر پر می زدم

با خون دل از پیش تو رفتم و باز نیومدم

بازی عشق تو را مردانه باختم

مثل یک بازنده خوب جانانه باختم

همه ثروت من تهفه درویش

نفسم بود که به تو شاهانه باختم

من مات مات از بازی شطرنج دل می آمدم

شاه مهره دل رفته بود من لاف بردن می زدم

مهره دل اسب غرور لشگر تار و مار عشق

دادم به ناز رخ تو این همه یادگار عشق

گفتم ببر هرچی که هست رغیب جلد چیره دست

گفتی تو مغروری هنوز با فتح این همه شکست

                                              ما کی باشیم حلال کنیم رفیق برو به سلامت امیدوارم با هرکس هرجا که باشی خوشبخت و سربلند باشی ما که لایق نبودیم عزیز

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ب.ظ http://mojesabor.blogsky.com

در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تو را.تو گل ناز منی از دور میبوسم تورا

بهار پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ

با تمام ناراحتی که توی وجودم هنوز سبزه می خوام اگه خدا بخواد دوباره ازت دل بکنم اینو بدون توی تمومه این مدت لحظات خیلی خیلی بدی رو پشت سر گذاشتم که بی ربط به نوشته ی برای همیشه نیست نمی خواستم بهت بگم ولی خیلی عذاب کشیدم و اینو می دونم که تو اولین و آخرین عشق من بودی دیگه هیچ وقت دوست ندارم دوست داشتن بدونه رسیدنو تجربه کنم به خدا اصلا دلم نمی خواد ناراحت بشی فلفلی ولی دوست داشتم بعد اون همه مدت که یکی به حرفام گوش میداد دوباره احساس کنم توی دلش هنوز جایی دارم اگه دوست داشتی بهش بگو چون از دوریت داره میسوزه فقط خواهش میکنم از من دلگیر نباش

سلام خانومی امیدوارم که آلان حالت خوب باشه
می دونم که خیلی اذیتت کردم ولی در رابطه با جدا شدن نمی دونم میتونم خودم و مغصر بدونم یا نه اما می دونم که همش به خاطر شرایط و جبر محیط بود البته از طرف من که شاید باعث شد برای تو کم بذارم. می خوام اینو بدونی که دلم اصلاْ به این جدایی راضی نبود و نیست امیدوارم که این پیغام و بخونی اگه نخوندی هم فرقی نمی کنه چون تو چه بدونی چه ندونی یکی هست که هنوز دوست داره و بهت احترام میذاره .
می شود گاهی گذشت از دل برای دل شاید
می شود گاهی گذشت از زندگی برای لحضه ای دلدادگی شاید
ولی بدون هنوزم یکی هست که می خواد صدات و بشنوه به حرفات گوش کنه هروقت دوست داشتی یه جفت گوش شنوا واسه حرفات هست مواضب خودت باش گلم

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:17 ق.ظ

خوندمش امیدوارم موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ق.ظ

دلم برات یه ذره شده نمی دنم به جاست یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد