چشم رو جفت چشام

سلام

چشم چشم  چشم مخلص و کوچیک همه شما هم هستم فقط آبجی تو دیگه دعوام نکن که تو که میدونی چه خبره که . لعنت بر من اگه فرصت داشته باشم و نخوام وقتم و واسه شما ها بزارم .

می نویسم

امروز و در این لحظه وقتی که به گذشته نگاه می کنم و روزای قشنگ و پر فراز و نشیب و زیبای گذشته رو مرور میکنم گاهی اوقات اشک تو چشمام جمع میشه و بعضی وقتا خندم میگیره و گاهی هم حصرت می خورم اما وقتی که به آینده فکر میکنم نمیدونم که باید بخندم یا گریه کنم حصرت روزایی که نیومده رو هم نمیشه خورد تنها احساسی که دارم ترس و دلهرست اینکه فردای فردا وقتی که به گذشته بعد از امروزم نگاه چه احساسی خواهم داشت

آروزوم داشتن فدایی بهتر از امروز برای همه شما دوستان صمیمی و همیشگیمه

میخوام امروز از تک تکتون یعنی خواهر گلم نسرین دوست عزیزم نسترن رفیق گلم رامین ٬ فرشته ٬ ستاره ٬ مسعود ٬ آیسان ٬ فامیل گلم سوفیا دوست عزیزم لاله و همه هونایی که شاید اسمشون فراموش کردم تشکر کنم

شهرام : سربه زیر و سخت

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود و ایسان چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام ممنون از لطفت ما تا حا لا دوسته خوبی مثله تو نداشتیم همیشه موفق باشی

رامین پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:34 ق.ظ

سلام شهرام عزیز...خوبی رفیق شفیق؟...تازه داشت چشامون عادت می کرد به متن های تکراری تو...آخه چرا آپ کردی؟... از بس اومدیم دیدیم آپ نکردی من خودم که فکر کردم دیگه بی خیال وب لاگ و خواننده هاش شدی...امیدوارم زود به زود آپ کنی....یا علی... در پناه حق...
دوستدار تو رامین

نسترن!! شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.aramemehr.persianblog.com

سلام ...مرسی از اینکه من دوست عزیز خطاب کردید...همیشه میگن تو حال زندگی کنید و نه در گذشته و آینده ولی به نظر من این کار محالیه !! ولی بهترینش اینه که از گذشته درس بگیریم و به اینده امید داشته باشیم....امیدوارم روزهای خوبی رو در پیش رو داشته باشید ...

نسرین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام داداش همیشه خوب من . منم مثل تو وقتی به گذشته فکر میکنم دلم میگیره روزایی یادم می یاد که باهم خندیدیم با هم گریه کردیم و واقعا دوست های خوبی داشتیم . چه روزایی بود ... حیف که تموم شد ولی چیزی که برام مونده و هیچ وقت از یادم نمیره یه داداش خوب و باصفاست. امیدوارم هر جا که هستی خوشبخت باشی و به هرچی که بخوای برسی. ابجی همیشگی تو نسرین

نسرین دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:23 ق.ظ

همچنان منتظریم تا اپ کنیییییییییییییی هاااااااااااا ما رو از یاد نبر داداشی

نسرین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ق.ظ

اخه کی تو اپ میکنییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد