جان عزیز است

جان عزیز است به هر بی سر و پایی ندهم جان

               میدهم جان به همان دوست که او جان من است

این هم یه شعر سفارشی از دوست عزیزم edi_rmd

                                                        شهرام

                                                سربه زیر وسخت

نفرین

آنکه در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهای تنهایم گذاشت

                                    کاش در تنهاترین تنهاییش تنهاکسش تنهای تنهایش گذارد

تقدیم به همه اونایی که شراب عشق و نوشیدن و سوز د لو کشیدن

                                    شهرام

                           سربه زیر وسخت 

       

خود کشی

از این بالا نگاه کردم
                     زمین من صدا میزد 
       یکی می گفت بپر پایین 
                    یکی تو قلبم جا میزد 
حالا باید چی کار کنم 
                     خاطره ها رو خط زدم 
  به آخر خط ریسدم
                    کاری که اینجا ندارم
           گذشتن و خوب بلد...................م
فقط من از اینجا میرم
          فک نکنم چیزی بشه
نه آسمون زمین بیاد
             نه ابری بارونی بش...................ه
  برای گریه کردنات یکی دوروزی کافی
   سیاه بپوش برای من اینم برای قافیه