خود کشی

از این بالا نگاه کردم
                     زمین من صدا میزد 
       یکی می گفت بپر پایین 
                    یکی تو قلبم جا میزد 
حالا باید چی کار کنم 
                     خاطره ها رو خط زدم 
  به آخر خط ریسدم
                    کاری که اینجا ندارم
           گذشتن و خوب بلد...................م
فقط من از اینجا میرم
          فک نکنم چیزی بشه
نه آسمون زمین بیاد
             نه ابری بارونی بش...................ه
  برای گریه کردنات یکی دوروزی کافی
   سیاه بپوش برای من اینم برای قافیه

                                   
نظرات 6 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ب.ظ http://nazanincity

سلام
خیلی عالی بود تبریک میگم

نسترن!! دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:21 ب.ظ

چه ساده می گویی: دو روزی برای گریه هام کافی ست/تو نیستی تا ببینی:که هر روزم چه بارانی ست / تو نیستی تا ببینی دل زار نزار من/ تو رفتی و برفت از من , صبر از دل و هوش از سر/ / تو رفتی و نرفت از من , عشقت ز نظر یک دم// تو رفتی و ندیدی من, چه خوش می سوختم از غم // اکنون در این دیار بی تن , تا جان دارم غم تو خواهم خوردن....!!(اینم یه شعر از من ! هر چند زیاد جالب نیست....شاد باشید...)

دختری که هیچ کس و جز تو نداره چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:20 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام پسر گلم

در کلبه ای که به اندازه یک تنهایی ست
دل من که به اندازه یک عشق است
به بهانه های ساده ی خوشبختی خود مینگرد
من از نهایت تاریکی شب حرف می زنم
من از نهایت شب عشق حرف می زنم
اگر به کلبه ی من آمدی ای مهربان
برای من چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم!!!

موفق باشی


احمق چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ب.ظ

خود کشی کار ادمای ضعیفه ........
وبلاگت خیلی قشنگه ....موفق باشی ....یا علی....

باران شبگرد شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام به داداش همیشه خوبم ......یادت باشه همیشه که اینم میگذره مثل همه چی... صبور باش و سربلند

رامین پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ق.ظ

عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام تیشه زد بر ریشه ی اندیشه ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد