به تو گفتم ...

به تو گفتم منو عاشق نکن دیوونه میشم

منو از خونه  آواره  نکن  بی خونه  میشم               به تو گفتم.نگفتم...به تو گفتم.نگفتم....

خطر  کردی نترسیدی  منو  دلداده  کردی

تو کردی هر چی با این ساکت افتاده کردی

دیگه از  کوچه ی من  راه  برگشتن  نداری

منم دوست و منم دشمن کسی جز من نداری        به تو گفتم.نگفتم...به تو گفتم.نگفتم....

نگفتم دل من بی اعتباره

اگه عاشق بشه پروا نداره

نمیفهمه خطر این مرغ بی دل

قفس میشکنه میره تا ستاره                               به تو گفتم.نگفتم...به تو گفتم.نگفتم....

به تو گفتم اگه مستم کنی مثل پرنده

دیگه از من نپرس مستی عاشق چون و چنده

چنان دل سوخته میزنم به اسمت زیر آواز

که  آوازه ی  من  راه  فرارت  رو  ببنده                    به تو گفتم.نگفتم...به تو گفتم.نگفتم....

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد