من برگشتم

سلام به همه ی دوستای صمیمی و همراه

                از همتون معذرت می خوام واقعا خیلی گرفتار بودم 
                ایشالا از شرمندگیتون در بیام

                من برگشتم

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:34 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
به ما هم سر بزن
با تشکر مدیریت وبلاگ کامپیوتر
(راستی ما آمادگی تبادل لینک را داریم)

نسترن!! یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ق.ظ

سلامممممممممممم..!!!....بابا غیبت کبری داشتید که!!!به هر حال خیلی خوشحال شدم که آپ دیت کردید و منتظر متنهای قشنگتون هستیم.!!!!تا بعد.....!!!

نسترن!! یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ق.ظ

اگر تو فارغی از حال دوستان یارا/ فراغت از تو میسر نمی شود ما را/ که گفت بر رخ زیبا نظر خطا باشد/ خطا بود که نبینند روی زیبا را........مقدار یار هم نفس چون من نداند هیچ کس/ ماهی که بر خشک اوفتد قیمت بداند آ ب را.....(چند تا شعر نا قابل!!! خوش باشید!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد