بهانه ی من

تو بهترین بهانه ای برای زنده بودنم

قشنگ ترین ترانه ای برای از بر شدنم

تو بهترین تبسمی که روی لبها میشینه

بزرگترین ستاره ای که ماه ازش نور میگیره

این تویی که با خنده هات قلبمو جادو میکنی

با بودنت تو رویاهام شبامو رنگی میکنی

با بودن کنار تو قشنگ میشه روز و شبا

برای تو ساخته شده شمردن ثانیه ها

برای دیدن توئه که ماه میاد تو آسمون

پیش چشات کم میاره خورشید میاد به جای اون

با دیدن چشای تو کم میارن باز نفسام

یه رنگ قرمز می پاشه دوباره روی گونه هام

با دیدن چشای تو دست و پامو گم میکنم

با جمله های تکراری دوباره بازی میکنم

با دیدن چشای تو یادم میره کیم کجام

تو شهر چشمات گم میشم میرم تو باغ رویاهام

آخه فقط چشای توست که مثل شب جادوئیه

که مثل ماه تو آسمون قشنگیه زندگیه

قلبمو افسون میکنی تو با تموم خوبیات با همه مهربونیات

                              یادت نره جمله من: " دوستت دارم خیلی زیاد"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد