مسیح

 

امشب دلم می خواد تو ای عیسی من

                                          دستای قشنگتو روی چشمام بذاری

ردپای نازتو همیشه  وقت دعا

                                       رو تموم قلب من بیای و جا بذاری

تو ای عیسی من تو ای عیسی من

                                      عیسی من عیسی من عیسی من

شهرام

سر به زیر و سخت

نظرات 2 + ارسال نظر
دامون شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:00 ق.ظ http://www.edi-rmd.blogfa.com

جان عزیز است به هر بی سروپائی ندهم
می دهم جان به همان دوست که او جان من است.
سلام داداش جان
امیدوارم همیشه با اینکه سر به زیر رو سختی اما همیشه شاد باشی.

نسرین یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام خوبی..... ممنون از اینکه اپ کردی.. کاراتو به کجا رسوندی ... برام اف بذار .. از رو خوانومیتم ببوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد