غم

                                                غـــــــــــم

                            گفتم به غم آتش زنید

                                                     آتش غم بر من زدند
                            خواستم بگریزم زغم

                                                       زنجیر بر پایم زدند 
                            سوختم من در آتشی 

                                                که خود بر آن دامن زدم
                                                                                      
                                                                               شهرام
                                                                        سربه زیروسخت

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر دیونه (صبور سابق) سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.shsn.persianblog.com

اول . سلام شهرام جون . خیلی زیبا بود . امیدوارم موفق باشی

من هستم ام پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد