بودن

                                                    زندگی

از این دنیای نکبتبار
 
                       شبی من رخت می بندم به آرامی
چنان من میروم گویی که انگار 

                              به این دنیا نبودم روزگاری
همانگونه که تا بودم چنان بودم

                    که گویا مرگ در کارم نخواهد بود
ولی اکنون که میدانم در این دنیا

                   نمی مانم به جز چندی

                دگر بوئن برایم پوچ بی معنیست
                                                                           شهرام
                                                                      سر به زیروسخت

                           .......................................................

                                          سوز سینه

سوز را در سینه پنهان میکنم 
 
                           تا ساز جانان دگر خوشتر همی آید به گوش
ساز من بشکسته و لیلی من ذوری گزید

                           بشکستن ساز دگر از دل بشکسته ای ناید پدید

                                                                             شهرام
                                                                     سربه زیروسخت

نظرات 1 + ارسال نظر
سکــوت ســـرد یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:12 ب.ظ http://SokOoTeSarD.PerSianBloG.Com

در ازدحام ذهنم همهمه ای ست ، رگباری ست از سکوت...آشفته میبارد از سمت هر درد ...و ناله ام تا انتهای جهان میدود از سرزمینی سرگردان که خورشیدهای گریزانش آوازهای ترم را سوزانده است... شاد زی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد