آخرین سنگ و هدف

                                           آخرین سنگ و هدف

سنگهای زیادی در اطرافم بود . هر کدام را به سوی هدفی پرت کردم سنگهای بسیاری به هدف نخوردو از کنار اهدافم عبور کرد . اینک که خوب می نگرم می بینم که در اطرافم تنها یک سنگ باقی مانده وسنگیست که از همه سنگین تر است گویا به همین خاتر است که تا کنون آن را برای پرتاب بر نداشتم . حال نوبت آن است و آخرین هدف .
آخرین تیری است که برایم باقی مانده اما اهداف زیادی وجود دارد . سنگ نیز بسیار سنکین است . می دانم که دیگر قدرتی هم برای پرتاب آن ندارم می دانم که کمترین شانس را برای به هدف خوردن دارد .

                                       خدایا چه کنم ؟
                                                آخرین سنگ
                                                          و اینهمه هدف
                                                                       و نا توانی 
                                                      چه کنم ؟ 
تو بگو ........ 

نظرات 5 + ارسال نظر
فریاد زیر آب شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://faryadzireab.blogsky.com

سلام.خوشگل بود.
فقط توکل به خودش کن .به من هم اگه دوس داشتی سر بزن.موفق باشی
یا علی

سلام
ممنونم که وقت گذاشتی
چشم ختمآ بهت سرمیرنم

نازی-اونور آب. شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ب.ظ http://nazyp.persianblog.com/

آقا شهرام.سلام.مرسی از اینکه به من سر زدی..sweetie.blogsky .شناختی؟ سایت تمام انگلیسی.از نظرت ممنون.راستش من این سایت رو برای دوستای انگلیسی زبونم درست کردم.ولی یه سایت فارسی هم دارم که خوشحال میشم به اونم سر بزنی.فعلا خداحافظ.

نیلوفر یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:06 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com/

سنگ بزرگ رو تیکه تیکه کن و بشکنش...حالا می تونی به تک تک هدفهات نشونه بری...

سلام نیلوفر جان
از پیشنهادت ممنونم
فا ببینم میتونم بشکنمش یا نه؟

ایسان چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:25 ب.ظ

salam
ham sheratoon gashange ham weblogetoon
movffagh bashin va shekast napazir va payande
bedrood hamkelasie gerami

امید پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ب.ظ

salam
khobi
hame sherato khondam bad nabod
barat arezoye movafaghiyat mikonam
bay



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد